Show simple item record

dc.contributor.authorSaenab, S.
dc.contributor.authorZubaidah, S.
dc.contributor.authorMahana, S.
dc.contributor.authorLestari, S. R.
dc.coverage.spatialIndonesia
dc.date.accessioned2021-07-17T21:20:29Z
dc.date.available2021-07-17T21:20:29Z
dc.date.issued2020-12-23
dc.identifierhttps://doi.org/10.3390/educsci11010002
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/46623
dc.description.abstractEl estudio se basa en desarrollar un modelo instruccional que abarque leer, conectar, observar, discutir y evaluar para desarrollar el pensamiento crítico de los estudiantes.
dc.format.extent14 Páginas
dc.language.isoen
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectCognición
dc.subjectPsicología del desarrollo
dc.subjectEducación
dc.subject.classificationCiencias de la educación y ambiente educacional
dc.titleReCODE to Re-Code: An instructional model to accelerate students’ critical thinking skills
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26140
dc.identifier.urlhttps://doi.org/10.3390/educsci11010002


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto