Show simple item record

dc.contributor.authorHuincahue, J.
dc.contributor.authorBorromeo-Ferri, R.
dc.contributor.authorGarrido-Véliz, V.
dc.contributor.authorReyes-Santander, P.
dc.coverage.spatialChile
dc.date.accessioned2021-08-25T04:02:11Z
dc.date.available2021-08-25T04:02:11Z
dc.date.issued2021-06-01
dc.identifierhttps://doi.org/10.3390/educsci11060289
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/52135
dc.description.abstractArtículo que aborda diferentes estilos del estudio de las matemáticas, y las ventajas de los pensamientos analíticos.
dc.format.extent15 páginas
dc.language.isoen
dc.publisherMDPI
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.es
dc.subjectAsignaturas de enseñanza básica
dc.subjectConocimientos aritméticos
dc.subjectEnseñanza de las matemáticas
dc.subject.classificationMaterias de enseñanza básica y general
dc.titleMathematical thinking styles—The advantage of analytic thinkers when learning mathematics
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26081
dc.identifier.urlhttps://doi.org/10.3390/educsci11060289


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto