Show simple item record

dc.contributor.authorAlberola Mulet, I.
dc.contributor.authorIglesias Martínez, M. J.
dc.contributor.authorLozano Cabezas, I.
dc.coverage.spatialEspaña
dc.date.accessioned2021-07-16T17:00:25Z
dc.date.available2021-07-16T17:00:25Z
dc.date.issued2021-05-17
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/44194
dc.description.abstractArtículo que tiene como propósito determinar el valor que los profesores dan a las tecnologías de la información y comunicación en la práctica educativa
dc.format.extent14 páginas
dc.language.isoen
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectAprendizaje en línea
dc.subjectEducación a distancia
dc.subjectEnseñanza asistida por ordenador
dc.subject.classificationEnseñanza y formación
dc.titleTeachers’ beliefs about the role of digital educational resources in educational practice: A qualitative study
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26140
dc.identifier.urlhttps://doi.org/10.3390/educsci11050239


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto