Mostrar el registro sencillo del RDE

dc.contributor.authorFataar, A.
dc.contributor.authorRobinson, M.
dc.contributor.authorDaniels, D.
dc.coverage.spatialSouth Africaes_MX
dc.date.accessioned2022-01-19T18:58:59Z
dc.date.available2022-01-19T18:58:59Z
dc.date.issued2017-10-20
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/57678
dc.description.abstractSouth Africa is a country of challenges, and none more so than when it comes to the education of its children, young people and also its adults. Ours is a country of poor literacy levels, pass rates and poor performance, South Africa, however, is also a country of opportunity, hope and potential. It is in this light that the annual conference of the South African Education Research Association (SAERA) endeavoured to reimagine an education system that can help all of South Africa's people live up to their full academic potential. The deliberations at this conference were founded on the pursuit of educational renewal based on intellectual integrity, rigour and critical illumination.es_MX
dc.format.extent10 páginases_MX
dc.language.isoenes_MX
dc.publisherJournal of Educationes_MX
dc.rightsAcceso abiertoes_MX
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Estados Unidos de América*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectAprendizajees_MX
dc.subjectCiencias de la educaciónes_MX
dc.subjectInvestigación pedagógicaes_MX
dc.subject.classificationCiencias de la educación y ambiente educacionales_MX
dc.titleReimagining education: poetics, practices and pedagogieses_MX
dc.typeArtículo originales_MX
dc.description.versionVersión publicadaes_MX
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26141es_MX
dc.type.tipologiaArtículos científicos y de divulgaciónes_MX
dc.identifier.urlhttps://journals.ukzn.ac.za/index.php/joe/article/view/438es_MX
dc.identifier.eissn2520-9868


Archivos en el RDE(s)

ArchivosTamañoFormatoVer

No hay archivos asociados a este RDE.

Este RDE aparece en la(s) siguiente(s) colección(es)

Mostrar el registro sencillo del RDE

Acceso abierto
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del RDE se describe como Acceso abierto