Show simple item record

dc.contributor.authorSalas Vicente, F.
dc.contributor.authorVicente Escuder, Á.
dc.contributor.authorPérez Puig, M. Á.
dc.contributor.authorSegovia López, F.
dc.coverage.spatialEspaña
dc.date.accessioned2021-08-18T19:04:39Z
dc.date.available2021-08-18T19:04:39Z
dc.date.issued2021-08-12
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/51039
dc.description.abstractArtículo que habla sobre los efectos de la procrastinación en la cognición y el aprendizaje.
dc.format.extent12 páginas
dc.language.isoen
dc.publisherMDPI
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectAprendizaje
dc.subjectProceso de aprendizaje
dc.subjectCognición
dc.subject.classificationCiencias de la educación y ambiente educacional
dc.titleEffect on procrastination and learning of mistakes in the design of the formative and summative assessments: A case study
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26140
dc.identifier.urlhttps://www.mdpi.com/2227-7102/11/8/428


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto