Show simple item record

dc.contributor.authorCharafeddine, R.
dc.contributor.authorTriniol, B.
dc.contributor.authorOgier, M.
dc.contributor.authorFoncelle, A.
dc.contributor.authorEpinat, J.
dc.contributor.authorVan der Henst, J. B.
dc.date.accessioned2021-07-17T21:20:27Z
dc.date.available2021-07-17T21:20:27Z
dc.date.issued2019-01-29
dc.identifierhttps://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2020.607096/full
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/46620
dc.description.abstractEl estudio analiza la influencia que puede llegar a ejercer la posición jerárquica de dos niños en específico a la hora de alinear sus preferencias.
dc.format.extent12 Páginas
dc.language.isoen
dc.publisherGrupo Comunicar
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSocialización
dc.subjectPsicología del desarrollo
dc.subjectPsicología del niño
dc.subject.classificationCiencias de la educación y ambiente educacional
dc.titleDo preschoolers align their preferences with those of a powerful individual?
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26140
dc.identifier.urlhttps://doi.org/10.3389/feduc.2020.607096


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto