Show simple item record

dc.contributor.authorJavorčíková, J.
dc.contributor.authorVanderková, K.
dc.contributor.authorLižbetinová, L.
dc.contributor.authorHitka, M.
dc.contributor.authorLorincová, S.
dc.coverage.spatialEslovaquia
dc.date.accessioned2021-07-16T17:00:37Z
dc.date.available2021-07-16T17:00:37Z
dc.date.issued2021-06-01
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/44239
dc.description.abstractEn este artículo se analiza el nivel de motivación de los profesores de primaria en Eslovaquia.
dc.format.extent16 páginas
dc.language.isoen
dc.publisherMDPI
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectDocente de escuela primaria
dc.subjectPersonal académico docente
dc.subject.classificationProfesionales de la educación
dc.titleTeaching performance of slovak primary school teachers: Top motivation factors
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26140
dc.identifier.urlhttps://doi.org/10.3390/educsci11070313


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto