Show simple item record

dc.contributor.authorHerranen, J. K.
dc.contributor.authorAksela, M. K.
dc.contributor.authorLehto, S.
dc.contributor.authorKaul, M.
dc.coverage.spatialEstados Unidos
dc.date.accessioned2021-07-16T17:00:26Z
dc.date.available2021-07-16T17:00:26Z
dc.date.issued2021-05-17
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/44199
dc.description.abstractArtículo sobre la relevancia de los cursos masivos en línea
dc.format.extent11 pp
dc.language.isoen
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.uriCC-BY
dc.subjectEnseñanza asistida por ordenador
dc.subjectEducación a distancia
dc.subjectTaller (método pedagógico)
dc.subject.classificationEnseñanza y formación
dc.titleTeachers’ expectations and perceptions of the relevance of professional development MOOCs
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26140
dc.identifier.urlhttps://doi.org/10.3390/educsci11050240


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record