Show simple item record

dc.contributor.authorValero García, M.
dc.contributor.authorNavarro, J. J.
dc.coverage.spatialValencia, España
dc.date.accessioned2021-09-09T22:45:55Z
dc.date.available2021-09-09T22:45:55Z
dc.date.issued2008-01-01
dc.identifierhttps://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/47/62
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/52953
dc.description.abstractLaadopcióndelosnuevosmodelosdocentes,centradosenelaprendizajedelalumno,talycomosenosrequiereenelmarcodelEspacioEuropeodeEducaciónSuperior,tieneimplicacionesprofundasennuestralaborcomoprofesores.
dc.format.extent13 páginas
dc.language.isoes
dc.publisherUniversitat de València
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectActitud del docente
dc.subjectAprendizaje
dc.subjectCiencias de la educación
dc.subjectEducación
dc.subject.classificationCiencias de la educación y ambiente educacional
dc.titleDiez metáforas para entender (y explicar) el nuevo modelo docente para el EEES
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26081
dc.identifier.urlhttps://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/47/62


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto