Show simple item record

dc.contributor.authorRäty, L. M.O.
dc.contributor.authorKontu, E. K.
dc.contributor.authorPirttimaa, R. A.
dc.coverage.spatialCanadá
dc.date.accessioned2021-07-28T16:56:13Z
dc.date.available2021-07-28T16:56:13Z
dc.date.issued2016-04-19
dc.identifierDOI: 10.5539/jel.v5n2p318; http://www.ccsenet.org/journal/index.php/jel/article/view/57475
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/49152
dc.description.abstractArtículo que tiene como propósito dar a conocer recomendaciones prácticas para facilitar el proceso de enseñanza aprendizaje en alumnos con capacidades diferentes.
dc.format.extent19 páginas
dc.language.isoen
dc.publisherCanadian Center of Science and Education
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.uriAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.es
dc.subjectActualización de los conocimientos
dc.subjectDesarrollo de las habilidades
dc.subjectEnseñanza
dc.subjectMétodo de aprendizaje
dc.subjectMétodo de enseñanza
dc.subject.classificationEnseñanza y formación
dc.titleTeaching children with intellectual disabilities: Analysis of research based recommendations
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26136
dc.identifier.urlhttp://www.ccsenet.org/journal/index.php/jel/article/view/57475


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto