Toggle navigation
español
English
English
español
English
Login
Toggle navigation
View Item
ADE Home
Educación Primaria
Cosecha
View Item
ADE Home
Educación Primaria
Cosecha
View Item
Communities and collections
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Identificación de dificultades de aprendizaje aritmética: Un enfoque neuroeducativo
Metadata
Show full item record
Author
Coronado Hijón, A.
Date
2019-11-21
Abstract
En la actualidad la neurociencia juega un papel relevante porque permite indagar que áreas en especifico participan en la identificación de dificultades de aprendizaje con relación a la disciplina de matemáticas.
URI
https://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/47018
URL
https://reunir.unir.net/handle/123456789/10039
Collections
Cosecha
[2626]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto
Search ADE
This Collection
All of ADE
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register