Show simple item record

dc.contributor.authorSosibo, L.
dc.contributor.authorVollenhoven, W. V.
dc.contributor.authorBalfour, R.
dc.contributor.authorRusznyak, L.
dc.coverage.spatialSudáfrica
dc.date.accessioned2021-07-01T19:33:52Z
dc.date.available2021-07-01T19:33:52Z
dc.date.issued2018-06-19
dc.identifierhttps://doi.org/10.18820/2519593X/pie.v35i1.2
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/43454
dc.description.abstractArtículo en inglés que explora la perspectiva de los profesores a nivel preescolar en el cuidado y atención de los niños.
dc.format.extent140 KB, 13 páginas
dc.language.isoen
dc.publisherPerspectives in Education
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.uriAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectEducación formal
dc.subjectEnseñanza superior
dc.subjectEnseñanza técnica y profesional
dc.subjectExtensión universitaria
dc.subjectSistema educativo
dc.subject.classificationSistemas y niveles de enseñanza
dc.titleWhy academic depth and rigour in university-based coursework matters for prospective teachers
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26116
dc.identifier.urlhttps://journals.ufs.ac.za/index.php/pie/article/view/3447/3280


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto