Show simple item record

dc.contributor.authorRusso, J.
dc.contributor.authorBobis, J.
dc.contributor.authorDownton, A.
dc.contributor.authorLivy, S.
dc.contributor.authorSullivan, P.
dc.coverage.spatialAustralia
dc.date.accessioned2021-07-01T19:33:20Z
dc.date.available2021-07-01T19:33:20Z
dc.date.issued2021-01-21
dc.identifierhttps://doi.org/10.3390/educsci11020035
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/43330
dc.description.abstractEl estudio analiza las complicaciones que se pueden presentar mientras se aprenden matemáticas por medio de clases en línea a comparación de un entorno físico.
dc.format.extent13 páginas
dc.language.isoen
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.uriAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectTécnica didáctica
dc.subjectMétodo de enseñanza
dc.subjectEducación a distancia
dc.subject.classificationEnseñanza y formación
dc.titlePrimary teacher attitudes towards productive struggle in mathematics in remote learning versus classroom-based settings
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26116
dc.identifier.urlhttps://www.mdpi.com/2227-7102/11/2/35/htm


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto