Show simple item record

dc.contributor.authorMustafa, S.
dc.coverage.spatialBurdur, Turkey
dc.date.accessioned2021-06-17T18:36:40Z
dc.date.available2021-06-17T18:36:40Z
dc.date.issued2011-12-12
dc.identifierhttps://academicjournals.org/journal/ERR/article-full-text-pdf/A8B97BB7582
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/40828
dc.description.abstractEl atículo explora las percepciones de 52 docentes de inglés de escuelas primarias oficiales en Turquía, sobre el uso de las canciones como herramienta para enseñar y aprender el inglés.
dc.format.extent9 páginas
dc.language.isoes
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.uriAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectAprendizaje activo
dc.subjectEnseñanza
dc.subjectFormación básica
dc.subject.classificationEnseñanza y formación
dc.titleTeacher views about using songs in teaching English to young learners
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26116
dc.identifier.urlhttps://academicjournals.org/journal/ERR/article-full-text-pdf/A8B97BB7582


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto