Mostrar el registro sencillo del RDE

dc.contributor.authorFataar, A.
dc.contributor.authorNorodien Fataar, N.
dc.coverage.spatialSouth Africaes_MX
dc.date.accessioned2023-02-07T18:26:22Z
dc.date.available2023-02-07T18:26:22Z
dc.date.issued2021-11-09
dc.identifier.urihttps://ade.edugem.gob.mx/handle/acervodigitaledu/64929
dc.description.abstractThis article responds to themes in this special Covid-19 edition of the Journal of Education. It specifically concentrates on online digital technology as one of the core dimensions of education's pandemic-related response. As the default mode of teaching during the pandemic, Online Emergency Remote Teaching evoked contentious responses about the future directions of education in a post-Covid world. The article is an attempt to shed light on the role of digital technology in education. We present an argument that supports an ‘e-learning ecologies’ approach to pedagogy to inform teaching and learning in institutional context. We argue that a reflexive pedagogy-led response to digital technology holds promise for creating a productive educational platform to promote students’ critical epistemic engagement to secure viable futures.es_MX
dc.format.extent14 páginases_MX
dc.language.isoenes_MX
dc.publisherJournal of Educationes_MX
dc.rightsAcceso abiertoes_MX
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Estados Unidos de América*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectAprendizaje en líneaes_MX
dc.subjectEducación a distanciaes_MX
dc.subjectMétodo de enseñanzaes_MX
dc.subjectTécnica didácticaes_MX
dc.subject.classificationEnseñanza y formaciónes_MX
dc.titleTowards an e-learning ecologies approach to pedagogy in a post-COVID worldes_MX
dc.typeArtículo originales_MX
dc.description.versionVersión publicadaes_MX
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26141es_MX
dc.type.tipologiaArtículos científicos y de divulgaciónes_MX
dc.identifier.urlhttps://doi.org/10.17159//2520-9868/i84a08es_MX
dc.identifier.doi10.17159//2520-9868/i84a08


Archivos en el RDE(s)

Thumbnail
Thumbnail

Este RDE aparece en la(s) siguiente(s) colección(es)

Mostrar el registro sencillo del RDE

Acceso abierto
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del RDE se describe como Acceso abierto