Mostrar el registro sencillo del RDE

dc.contributor.authorCárdenas_DeLaLuz, M. S.
dc.coverage.spatialEstado de México, Méxicoes_MX
dc.date.accessioned2022-07-06T15:50:50Z
dc.date.available2022-07-06T15:50:50Z
dc.date.issued2021-05-26
dc.identifierDFORM
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.edugem.gob.mx/handle/acervodigitaledu/61082
dc.description.abstractThis research the teaching intervention strategies that were four: repetition, classification and use of graphic organizer, summarizing and keyword method, those strategies consider different aspects as time of the class, grade, group, a number of students, achievement, social practice, specific competence, purposes, background and the three most important; description of the activities to achieve the strategy,es_MX
dc.format.extent78 páginases_MX
dc.language.isoenes_MX
dc.publisherEscuela Normal de Atlacomulcoes_MX
dc.rightsAcceso abiertoes_MX
dc.rightsAtribución-NoComercial 3.0 Estados Unidos de América*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/us/*
dc.subjectAsignaturas de enseñanza básicaes_MX
dc.subjectCompetencias para la vidaes_MX
dc.subjectEnseñanza de una segunda lenguaes_MX
dc.subject.classificationMaterias de enseñanza básica y generales_MX
dc.titleCognitive strategies to develop speaking in firts-grade students in secondary educationes_MX
dc.typeEnsayoes_MX
dc.description.versionVersión final del autores_MX
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26145es_MX
dc.type.tipologiaDisertaciones y conferencias (ponencias)es_MX


Archivos en el RDE(s)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este RDE aparece en la(s) siguiente(s) colección(es)

Mostrar el registro sencillo del RDE

Acceso abierto
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del RDE se describe como Acceso abierto