Show simple item record

dc.contributor.authorPerry, T.
dc.contributor.authorFindon, M.
dc.contributor.authorCordingley, P.
dc.coverage.spatialInglaterra
dc.date.accessioned2021-09-09T22:45:59Z
dc.date.available2021-09-09T22:45:59Z
dc.date.issued2021-08-23
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/52968
dc.description.abstractLa formación inicial y continua del profesorado utiliza cada vez más los modos de educación a distancia y combinados.
dc.format.extent42 pp
dc.language.isoen
dc.publisherMDPI
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectAsignaturas de enseñanza profesional
dc.subjectFormación de docentes
dc.subjectFormación del personal docente
dc.subject.classificationMaterias de enseñanza técnica y profesional
dc.titleRemote and blended teacher education: A rapid review
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/43991
dc.identifier.urlhttps://www.mdpi.com/2227-7102/11/8/453


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto