Show simple item record

dc.contributor.authorDemo, H.
dc.contributor.authorGarzetti, M.
dc.contributor.authorTarini, G. George Santi y
dc.contributor.authorSanti, G.
dc.coverage.spatialItalia
dc.date.accessioned2021-08-25T04:02:10Z
dc.date.available2021-08-25T04:02:10Z
dc.date.issued2021-04-24
dc.identifierhttps://doi.org/10.3390/educsci11050199
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/52134
dc.description.abstractResultados del proyecto OPEN-MATH enfocado en la enseñanza de matemáticas en educación a distancia valiéndose del uso de diferentes Tecnologías.
dc.description.sponsorshipMDPI
dc.format.extent20 páginas
dc.language.isoen
dc.publisherMDPI
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.es
dc.subjectAsignaturas de enseñanza básica
dc.subjectConocimientos aritméticos
dc.subjectEnseñanza de las matemáticas
dc.subject.classificationMaterias de enseñanza básica y general
dc.titleLearning mathematics in an inclusive and open environment: An interdisciplinary approach
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26081
dc.identifier.urlhttps://doi.org/10.3390/educsci11050199


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto