Show simple item record

dc.contributor.authorLaurie, R.
dc.coverage.spatialCanadá
dc.date.accessioned2021-08-06T18:58:34Z
dc.date.available2021-08-06T18:58:34Z
dc.date.issued2019-12-04
dc.identifierhttps://www.edcan.ca/articles/fthe-positive-leadership-inventory/
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/49416
dc.description.abstractArtículo referente al impacto que generan los líderes positivos en las organizaciones, incluyendo la salud psicológica, emocional y bienestar.
dc.description.sponsorshipCanadian School Boards Association.
dc.format.extent544 KB
dc.language.isoen
dc.publisherEdCan Network
dc.rightsAcceso Abierto
dc.rights.uriAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectAdministrador de la educación
dc.subjectConsejero de educación
dc.subjectPlanificador de la educación
dc.subject.classificationProfesionales de la educación
dc.titleThe positive leadership inventory (PLI). From good to great
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26124
dc.identifier.urlhttps://www.edcan.ca/articles/fthe-positive-leadership-inventory/


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso Abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso Abierto