Show simple item record

dc.contributor.authorCanadian Education Association
dc.coverage.spatialCanadá
dc.date.accessioned2021-07-17T21:26:52Z
dc.date.available2021-07-17T21:26:52Z
dc.date.issued2015-11-24
dc.identifierhttps://www.edcan.ca/wp-content/uploads/cea_factsoned_teacherstudentrelationships.pdf
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/47065
dc.description.abstractArtículo que se centra en señalar los beneficios e importancia de la relación que existe entre el docente y estudiantes, así como la influencia positiva que existe en el proceso de enseñanza-aprendizaje.
dc.description.sponsorshipCanadian School Boards Association
dc.format.extent216.16 KB, 1 página
dc.language.isoen
dc.publisherEdCan Network
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.uriAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode
dc.subjectActitud del docente
dc.subjectActitud del estudiante
dc.subjectAmbiente educacional
dc.subjectAprendizaje
dc.subjectParticipación estudiantil
dc.subjectPsicosociología de la educación
dc.subjectRelación profesor-alumno
dc.subject.classificationCiencias de la educación y ambiente educacional
dc.titleWhat is the influence of teacher-student relationship on learning?
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26081
dc.identifier.urlhttps://www.edcan.ca/wp-content/uploads/cea_factsoned_teacherstudentrelationships.pdf


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto