Show simple item record

dc.contributor.authorFakaude, O. V.
dc.contributor.authorLawrence, K. C.
dc.coverage.spatialNigeria
dc.date.accessioned2021-07-01T19:33:27Z
dc.date.available2021-07-01T19:33:27Z
dc.date.issued2021-04-08
dc.identifierhttps://doi.org/10.25304/rlt.v29.2544
dc.identifier.urihttps://acervodigitaleducativo.mx/handle/acervodigitaledu/43359
dc.description.abstractEl estudio analiza el nivel de influencia que tienen diversos factores, como los padres y la participación, esto sobre los adolescentes a la hora de comprometerse con las clases en línea.
dc.format.extent16 Páginas
dc.language.isoen
dc.rightsAcceso abierto
dc.rights.uriAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectEnseñanza asistida por ordenador
dc.subjectAprendizaje en línea
dc.subjectEducación a distancia
dc.subject.classificationEnseñanza y formación
dc.titleParental involvement, learning participation and online learning commitment of adolescent learners during the COVID-19 lockdown
dc.typeArtículo original
dc.description.versionVersión publicada
dc.identifier.collectionadeacervodigitaledu/26116
dc.identifier.urlhttps://journal.alt.ac.uk/index.php/rlt/article/view/2544/2876


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto